sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Kotona taas!

Nyt ollaan päästy takaisin Jakartasta. Matka meni tosi hyvin, tykättiin molemmat kaupungista paitsi, että minä pikkuisen enemmän. Niko piti kyllä taas Hong Kongista enemmän kuin minä. Jakarta oli mielestäni todella mielenkiintoinen kaupunki ja siellä oli vähän kaikkien sosiaaliluokan edustajia. Seuraavalla viikolla siitä sitten enemmän.

Uuden vesipullon onnellinen omistaja + Niko laukunpurkaja
Olen pahoillani tästä pienestä blogi hiljaisuudesta, mutta pidin pienen loman ja keskityin vain siihen mitä Jakartalla oli minulle tarjota. Seuraavalla viikolla sitten korjaan tilanteen. On kyllä varastossa vaikka kuinka postauksia eli kannattaa olla netin ääressä. ;)

Nyt ajateltiin Nikon kanssa käpertyä sänkyyn katsomaan uusin Putous-jakso. Olen ihan rakastunut Karimiin, PUS, PUS, IH-HA-NAA! :D

Now we are back home. Trip to Jakarta went really well. We both liked the city, because it had a lot to offer to us. I apologize for the blog silence, but the next week I will fix the situation. :)

- Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti