tiistai 29. tammikuuta 2013

Asu200113

Tässä yksi asu, joka on unohtunut postata. Asussa ei kauheasti ole mitään ihmeellistä, paitsi että se on hyvin rakas minulle. Tuo haalari on ollut minulla lähes joka päivä päällä, sillä se vaan on niin mukava, kaunis ja käytännöllinen, sillä tarvitaan vain tuo ja koko asu on valmis. Olen muutenkin kauhea haaremihousufani! Onneksi Nikokin on, sillä useimmat pojat eivät pidä niitä kauniina. :D


Ostin haalarin, jostakin Balin pikku putiikista. Haalari oli vähän hintava, mutta käveltyäni sen ohi jo kolmesti oli minun pakko saada se. On se näyttänyt kuitenkin olevan rahan arvoinen. Haalarin ylhäällä oleva joustinneulos ei ole lähtenyt purkautumaan mihinkään, vaikka on ollut kovalla käytöllä ja jo pari kertaa pesussakin.

Jumpsuit/Lakra(Bali's little store),  Bag/H&M, Bracelet/Bijou Brigitte, Earrings/Gina Tricot

Tänään ollaan käyty koulussa ja hengailtu altaalla. Kouluun pitäisi vielä illalla vääntää koko villan asukkaiden kanssa tehtävä ja minun pitäisi vielä saada tänä iltana lähetettyä Suomen kouluun essee. Saa nähdä saanko sitä vieläkään tehtyä, täällä kun on ruvennut erityisen laiskaksi. :D

Here is one outfit that has been forgotten to post. It is particularly dear to me because it is comfortable, beautiful and practical. Overall I'm a real fan of harem pants! :)

- Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti