torstai 14. helmikuuta 2013

Thankful

Vaikka ollaankin Nikon kanssa täällä Balin paratiisisaarella ja kaikki on enemmän kuin hyvin, on täällä olemisessa aina huonojakin puolia. Kuten se, että läheiset ja sukulaiset ovat edelleen siellä Suomessa. Ikävä on siis tullut...


Äitiäni, jonka olen ajatellut jo pian lennättää tänne tekemään hiuksilleni jotain!? Sekä hänen ruokiaan! Varo vaan oon pian kesällä joka ilta syömässä sun luona! 

 Hassua veljeäni, joka osaa olla aika kovapää välillä, mutta kovanpaikan tullen on 
aina turvana ja tukena. Niin ja laitan sut pelaamaan sitä Paris Connectionia vielä
seuraavanakin jouluna! :D

Siskoani ja hänen poikaystäväänsä, jotka on melkoisia humoristejä yhdessä. Viihdytään hyvin neljästään ja odotankin, että päästään kesällä Nikon kanssa heille näkemään Tampereen kesää.

Isääni, jolle voi soittaa apua ihan milloin vaan ja ihan mistä vaan, jos hätä tulee. Iskä on sellainen monitoimikone korjaa, ostaa, tekee ja suunnittelee, jos on tarve.


Minun kummejani, joiden luokse eksyn viettämään silloin tällöin viikonloppuja. Ja erityisesti kummitädin kanssa höpöttelyhetkiä! Sekä Minttu-koiraa, joka varmaan kaataa minut seuraavan kerran kun nähdään. :D

Nikon perhettä, sekä heidän kanssaan vietettyjä viikonloppuja sekä Lassi-koiraa! Se raukka oli jo niin eksyksissä skypessä, kun ei tiennyt mistä meidän äänet tulee. :/

Parhaita kavereitani, jotka jaksaa höpöttää kanssani iltamyöhään sekä käydä tekemässä maratoonilenkkejä. Unohtamatta kaikkia mahtavia reissuja yhdessä! :)

Ja näistä kaikista ihmisistä (ja monista muista) olen hirmu kiitollinen! Ilman teitä en olisi tällainen kuin nyt olen, enkä varmasti olisi näin onnellinen. 


Kaikista kiitollisin olen kuitenkin Nikosta ja siitä, että hän on täällä kanssani jakamassa kaikki nämä tapahtumat ja seikkailut. Niko on se minun ensimmäinen tuki ja turva, joka on auttanut niin ylä- kuin alamäissä ja aina löytänyt ratkaisun ongelmiini. 

Näin ystävänpäivänä halusin muistaa teitä kaikkia läheisiäni siellä Suomessa sekä täällä Nikoa ja toivottaa teille oikein hauskaa ystävänpäivää! <3

Happy valentine's day to all! <3

- Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti