perjantai 16. marraskuuta 2012

Hiuskriisi


Pahoittelen paljon kun täällä ei ole niinkään asukuvia näkynyt. Olen kyllä ollut hieman pettynyt itseenikin. Koitan kyllä tsempata! Mutta asia on nyt näin, että poden pientä hiuskriisiä. Syynä kriisiin on se, että vaalennan hiuksiani Balille ja nyt on menossa sellainen "ärsyttävä" välivaihe, jossa hiuksia on vaalennettu raidoilla, mutta ei värjätty enää päälle(hiusten lepäämisen takia). Joten lopputuloksena minulla on kaikkia mahdollisia värejä päässäni. :D

Lasit/Ralph Lauren
Sinällänsä hiuksissa ei ole mitään vikaa, mutta olen enemmänkin klassikoiden kannattaja kuin tällaisten erikoisuuksien. Nytkin suoritettava vaalennus ei oikeastaan ole ollenkaan minua, mutta Aasiassa on vain helpompi olla, jos hiukset ovat lähempänä omaa hiusväriä.

Tässä ei taida nyt olla laisinkaan sitä väriä mitä loppujen lopuksi haemme. :D
Luotan kyllä sataprosenttisesti äitiini, hän tietää varmasti mitä tekee ja saa hiuksistani sellaiset kuin haaveilen. <3

Keräsin myös vähän esimerkkejä tulevasta lopputuloksesta. Oma suosikkini on tuo alin vasemmalla. Me emme siis hae täysin vaaleata, koska sellainen ei sovi minulle ollenkaan. Enkä luultavammin viihtyisikään sellaisena. Mutta toivon vaaleanruskea sopivan minulle. :)

Kuvat google.fi

Lopputulosta odotellessa. :)
I am sorry that here has not been so much outfit pictures. But currently I suffer hair crisis, because we lighten the hair to Bali. I collected a few images of what we aim at. :)

Ps. Pian lähdemme elokuviin katsomaan uutta Twilightia! :)

- Jenni 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti