maanantai 20. tammikuuta 2014

Maanantai ja uudet kujeet

Taas on maanantai ja uusi työviikko. Minulla on viikko ja viikonloppu menneet ihan sekaisin ja vietänkin laiskottelupäivää yleensä vasta maanantaina. En tiedä miksi, mutta maanantai on se päivä, jolloin en saa mitään muutenkaan aikaiseksi, niin sunnuntai on hyvä pitää silloin. Kuva on esimerkiksi lauantailta, jolloin herättiin seitsemältä, kun Niko lähti töihin ja minä aloitin lukemaan tenttiin. Sunnuntai meni oikeastaan samanlaiseen tapaan. Itseäniä ärsyttää kun muistan viikonloppuna, että viikolla sinäkin päivänä olisi voinut tehdä enemmän jne. niin nyt ei voi laiskotella. Siitä se sitten lähtee, tehtävälistan yliviivaamista pikku hiljaa.

Olen ihan tohkeissani kun tiistaina pitäisi tulla uusi objektiivi ja kaikki sanovat, että se on suuri muutos kittiobjektiiveihin. Toivottavasti en tule pettymään! Olen myös innostunut kokeilemaan erivärisiä luomivärejä: sinistä, violettiä, vihreää... Maailma kuulemma näyttää erinlaiselta kun käyttää värejä, ei aina vain beigeä, ruskeaa ja mustaa. Yleensä ne ovatkin kaikkien perusvärit. Minulla on nyt selvästi se kuukausi kun innostun kaikesta. Eilenkin aloitin lukemaan Kiinaa ja olin ihan liekeissä kun opin lausumaan perusasioita. Lopulta opetin niitä Nikollekin! Kuulosti varmaan muiden korviin hauskalta kun kaksi yrittää yhteen ääneen saada Kiinan intonaatiot oikein. Hihhii! 

Tällä viikolla olisi vaikka mitä kouluhommaa tiedossa, paljolti johtuen siitä että olen itse niitä sinne kasannut. Ei parana narista, joten töihin hop hop! 


Onko kellään muulla tammikuu tällainen uusien kokeilujen aikaa, itselleni se on melkein ympärivuotista, mutta nyt varsinki se kukoistaa. Hauskaa maanantaina ja työviikkoa kaikille!

Again Monday and a new week! For me, week and weekend has gone identical so I do not notice any difference between them. For example the image is on Saturday when I woke up at seven to read for the exam. I can not relax on weekend and usually Monday is my sabbath. In January, I have had a terrible passion to try new things. Like yesterday I started to read Chinese, and I was so excited about it!

- Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti