keskiviikko 29. tammikuuta 2014

GLAMGLOW

Nikon ostaessa minulle sen Avonin maskaran hän tilasi myös Glamglow-supermud naamion. Löysin nimittäin yhtenä iltana Pinterestistä kuvan, missä mutanaamio suorastaan imi rasvaa ihohuokosista kuivuessaan. Olin jo kuvan perusteella myyty. Kannattaa googlettaa naamion nimellä niin näkee, mistä on kyse. 

Itselläni on aina ollut nenän päällä isot ihohuokoset, joita en edes kosmetologilla ole saanut pienennettyä. Ihohuokoset ovat siis aina vaivanneet minua jollakin tasolla. Nyt niihin löytyi vihdoin ratkaisu! Eivät ole glamglow-naamiot turhaan saaneet palkintoja. Tämä naamio on yksinkertaisesti paras kasvonaamio mitä olen ikinä käyttänyt ja oikeastaan tekee muut kasvonaamiot täysin turhiksi. Naamio oikeasti imi rasvan pois ihohuokosista ja pienensi niitä samalla näkyvästi. Minulla ei tullut "tummia pisteitä" (rasvaa) naamion kuivuessa ihan hirveästi. Oikeastaan vain nenän, leuan ja otsan seudulle, siis niille alueille, jotka minua eniten vaivasivatkin.

Iho tuli naamion jälkeen selkeästi pehmeämmäksi, tasaisemmaksi ja hyvin voivaksi. Naamio soveltuu kaikille ihotyypeille ja erityisesti ihon epäpuhtauksiin, ihohuokosille sekä sisään kasvaneisiin karvoihin näin muutaman kohteen mainitakseni. Joten ei kannata pelätä etteikö naamio sopisi sinulle. Turhan usein en kuitenkaan itse aio tätä käyttää sen tehokkuuden takia, kerran kuukaudessa korkeintaan. Jos siellä ruudun takana muilla on ihohuokosten kanssa ongelmia niin tämä maski kannattaa ostaa, vaikka hinta onkin vähän korkeahko. Maski on todella riittoisaa ja rahoillensa saa vastiketta. Samalla merkiltä löytyy myös muitakin mutamaskeja, jotka ainakin minä aion vielä tutkia. 

Olen pahoillani, ettei minulla ole ennen ja jälkeen -kuvia ihosta. Jotenkin en tajunnut kuvata ihoa ennen naamion laittoa ja eikä tuo makrokuvauskaan ihan vielä luonnistu. Mutta ehkä se onkin seuraava projektini! 


Huomenna luultavasti lähdemme Tampereelle katsastamaan kauppoja (ihanaa!), sitä ei olekaan tapahtunut hetkeen. :)

When Niko bought me Avon Mascara, he bought also the Glamglow-Supermud mask. This mask has not won awards for nothing. The mask actually absorbs the oil out of the pores, making skin smooth, beautiful and prosperous. It visibly reduces pore size. Now the other face masks seem completely unnecessary. The mask is suitable for all skin types so there is no need to worry that it wouldn't be suitable for you. The product is a little expensive but long-lasting. I guarantee that the mask is worth the money! :)

- Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti