keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Something nice for the summer

Auts, tänne tuli taas tällainen parin päivän tauko, mutta minulla on siihen hyvä syy. Tiedättekö sen tunteen, kun joskus vaan kaikki onnistuu ja saa päivässä hirveästi aikaan kaikkea kivaa? No koko alkuviikko on ollut minulla sellaista. Harmittavasti energia on siinä hässäkässä menny kaikkialle muualle kuin tänne, mutta nyt korjaamme sen!

Tästä minun piti kirjoitta jo viime viikolla, jolloin minulle saapui Amerikasta asti pieni paketti. Innostuin joulun jälkeen tilaamaan VS:n aleista vähän vaatteita itselleni. Paketille ei vielä tullut sen kummoisempaa hintaa kun käyttäisin normaalisti H&M:llä. Vielä kun muistaa tullirajat jne. niin ylimääräisiä kustannuksia ei tule kuin postimaksut. 

Paketista kuoriutui kengät, joogahousut, bikinit ja roosa maxihame. Kaikki paitsi kengät olivat alessa, mutta koska olin noista kengistä jo haaveillut viime kesänä niin olihan ne pakko nyt tilata. Itselläni ei vielä kauheasti muita kesäkenkiä ole kuin ballerinoja ja varvasläpsyjä. Kaikki tuotteet istuivat hyvin, mutta tarkkaan ne mittasinkin tilatessa. Suosikkini on ehkä tuo roosa maxihame (tai bikinit?!) mikä ei valitettavasti kuvissa näy kokonaan, mutta se on sellainen kevyt ja juuri oikean pituinen minulle! Vasta paketin saavuttua huomasin, että paketti oli oikeastaan kokonaan roosa, mutta ei se mitään. Seuraavalla kerralla ostetaan sitten muitakin värejä! ;D


Last week I received a package from America. The package came from Victorias secret discount sales where I bought clothes for the summer. All products were good and didn't pay much. My favorite is the pink maxi dress which unfortunately is not shown completely in photos. You will see more pictures of the skirt in the summer! 

- Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti