keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Iltalenkki

Meinasin mennä jo nukkumaan, mutta ajattelin nyt kuitenkin vielä päivän päätteeksikin ottaa itseäni niskasta kiinni ja kirjoitella tänne jotain. Olen ihan rättiväsynyt jo nyt vaikka kello ei ole edes kymmentä. Sain taas tänään kaikenlaista aikaiseksi ja nyt se tuntuu!

Kävin illalla Ikeassa iltalenkillä (tässä kohtaa veljeäni aina naurattaa) kun se on tuossa sopivan matkan päässä. Ja kyllähän kun siellä hetken kiertää ja kaartelee minun pikakävely-tyylilläni niin siinä jonkinlaisen lenkin saa aikaan, vaikka ei ihan hiki välttämättä tulekaan. Minä niin nautin siellä tepastelusta, kun saa samalla haaveilla mitä kaikkea omaan tulevaan kotiin voisi laittaa. Haaveilu on aina ilmaista, toteutus ei niinkään!

Olette varmaan huomanneet kuvieni pienet muokkaukset? Olen jaksanut opetella vähän Photoshopin käyttöä, hyvin vähän kylläkin, mutta olen siitä niin innoissani. Vielä on paljon visioita ja kaikkea ei noin vaan opikkaan. Itse asiassa ihan perusjuttujen muokkaaminen tuottaa jo ihan hirveätä tuskaa. Kuten tekstin lisääminen?! Miten siitä on pitänyt tehdä niin vaikeaa? Ehkä tajuan sen myöhemmin, Picasalla kun kaikki on niin simppeliä. Mutta simppeli on yleensä rajallista ja juuri Picasan rajallisuuteen minulla meni hermot. 


Nyt nukkumaan, olen niin ansainnut hyvät yöunet! :)

I was about to go to bed, but I changed my mind and I decided to come here to write something. I have learned a little bit using Photoshop which is surprisingly difficult. Picasa is so easy to use but limited. I just got tired of it. Now I will certainly go to sleep, a well-deserved night's sleep. :)

- Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti