torstai 13. maaliskuuta 2014

Seuraavana vuonna sitten perjantaina

Wuhuu selvisin tännekin asti! On ollut melkoinen väsymys tällä viikolla, mutta elävien kirjoissa kuitenkin. Tänne piti tulla postauksia Amsterdamistakin, mutta ne on nyt vähän jäänyt....köhöm. Palaamme asiaan myöhemmin. Mutta niin tosiaan, pääsin vasta maanantaina sairaalasta lääkityksen kera, joten tässä on vasta kokeiltu jaksaa sillä lailla kuin ennen. Kuvat ovat maanantailta kun olin jo ihan valmis palaamaan kotiin, vaikkakin sairaalassa sain todella hyvää palvelua ja pakko mainita, että suomalainen sairaala on vertaansa vailla. Kaikki ainakin itselläni toimi ja sairaalanhoitajat oli enemmän kuin sympaattisia! Kiitoksia paljon! :)

Nyt ollaan kotona ja tänään vietetään minun 22-vuotis syntymäpäivääni! Sain jo aamulta Nikolta lahjaksi fitbitflexin, jos se kertoo kenellekkään mitään. Minulle se ei ainakaan ennestään ollut tuttu. Voisin tehdä siitä tänne oman jutun kunhan olen ehtinyt sitä ensiksi hetken pitää. Mutta ainakin näin alkutuntumalta voin sanoa, että melkoisen fiksu laite kyseessä ja itse ainakin olen hirveän innostunut. Pakko liikkua koko ajan, että askelia kertyy. :D 

Illalla mennään sitten käymään äitin luona, muuta isompaa ei sitten olekaan suunnitelmissa. Oikein hauskaa torstaita kaikille ja minulle hauskaa syntymäpäivää! ;)


Ps. Olen muuten syntynyt perjantain 13.päivä ja seuraavana vuonna syntymäpäiväni on jälleen perjantaina! :D

Again at home. I didn't get out of the hospital on Friday, but luckily I got home on Monday night. Now I have been tired, but getting better. However, today I celebrate 22-year birthday and I planned that I don't get stressed from work today. Fun Thursday for everyone and for me happy birthday! :)

- Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti