maanantai 30. syyskuuta 2013

The last day of September

Oioioi kun on ollut mukava päivä tänään! Tuntuu todella hyvältä kun saa päivän aikana vaikka mitä aikaan. Aamulla lähdin taas Tampereelle ja nyt olen käynyt jo jos jolloin luennolla ja vielä piipahtanut kaupassakin. Puhumattakaan, että aion vielä kirjoittaa yhden esseen tässä illalla. Duracell-pupu on liikkeellä!

Huomenna on vasta  lokakuu ja minulle on jo iskenyt joulukuume, vaikka jouluun on öö 3kk? Nikokin on joutunut vähän rauhoittelemaan tätä minun hössötystäni.. Senkin Ikea ja muut jotka olette tuoneet jo kaikkea jouluista kauppoihin. Pilaatte minun säästöni ennen kuin olen ehtinyt niitä säästämäänkään! :D

Maanantai on hyvä aloittaa kun takana mukava 4 päivän viikonloppu ja huomasin tuossa ilokseni, että voisin suorittaa vaikka kaikki syksyn opinnot muualta käsin, kun kaikki "läksyt" palautetaan nettiin ja luennoilla ei ole pakko käydä. Joten voi tulla useamminkin vietettyä näitä pidennettyjä viikonloppuja.

Eilen eksyin katsomaan sarjaa "the Client list" ja olen nyt ihan koukussa! Piti katsoa kaikki alun jaksot saman tien, kiitos Anvian! :D Sarja saattaa olla ehkä hieman aikuisille suunnattu (True Blood on kylläkin pahempi), mutta sarjassa on hyvä idea! Kerrankin jotain vähän erilaista draamaa! I like!


Today was a good day. I have done almost everything! Christmas fever has already struck to me although it is only the last of September. I need to calm down. Yesterday I happened to take a look "The client list", and now I'm completely hooked! For once something different drama! :)

- Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti